Såndäringalista

20 olika frågor om mig.
Värsta känslan?
Ensamhet.
Bästa känslan?
Ligga med den man älskar i solen. (Samma som för två år sedan)

Din första tanke när du vaknar?
"På't igen"

Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Freak on a leash - KoRn

Har du någonsin varit kär?
Ja.


Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Hos farsan: Djurkranier, tavlor och en spegel.
I Varberg: Ingenting.

Vad har du under sängen?
Hos farsan: Förvaringslådor.
I Varberg: Damm och påsar

Ser på?
Helst skräck eller disney. Eller House.

Lyssnar på?
In flames, Dead by April, Sonic Syndicate, KoRn <3 <3 , Falling up, Sum 41, Killswitch Engage, Disturbed, Green Day, Papa Roach, Creed, Lillasyster, Hinder, Staind, Creed, Corroded, Escape the flate, System Of a Down, Blink-182, LOK, Nightrage, Slipknot, Adept, Children of Bodom, Avenged Sevenfold, Hollywood undead, Helloandso, Bring me the Horizon, Von Benzo, Corroded, Seven days story, Soilwork, Arch enemy, As i lay dying, zebrahead, Ebba Grön, Skitarg, Ozzy Osbourne, Black Sabbath, Nickelback, Skindred, Marilyn Manson, The negatives, Unit Lost, Mimikry, Rob Zombie, Street Dogs, The virus, The rabble, DLK, Asta Kask, The rumjacks, Perkele och all annan möjlig skit.  I snabba drag.

Skriv nått smart!
Trams. Smart baklänges! Ooooh see what i did there...

Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Farfar, mormor och Hugh Laurie.


Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Låter bra (Y)"

Vad vill du bli när du blir stor?
Jag är fan stor.

Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Kåt, rolig, glad, omtänksam och... vänta, hurfan ska jag veta?

Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
Antar den 27/5 -10. Eller när jag såg KoRn i somras.


Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Självförsvar.

Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
I dunno, jag använder alla mina rätt bra.

Vilken superhjältekraft vill du ha?
Något man kan tjärna pengar på.

Vad är du beroende av?
Försöker arbeta bort att vara beroende av något.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Mina bröder och en morakniv.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vi ska leka som fan! :DD

2012-04-13 @ 11:30:58
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0