Detta är helt värdelöst egentligen.

Hur många har du varit kär i? Riktigt sådär cepejävla galet kär? En.

Vad tycker du om kärlek? Kul så länge det varar.

När kramade du någon sist? Amanda B i skolan igår...

Saknar du någon speciell person? Ett par stycken yes.

Har du svårt för att bli kär? Försälskad har jag lätt för att bli men det jag klassar som kär tar långt tid att nå upp till.

Är du singel? Atm yes.

När fick du senast en komplimang? Seriös eller inte men när vi tog kort idag: "Du har så fina ögon".


HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Nersövd, räknas det?

Hånglat med nån riktigt ful: Haha ja x)

Hånglat med fler än 50 pers: Näej... inte än x)

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja Mahah!

Gjort något riktigt dumt? Ett X antal gånger.

Gjort något du verkligen ångrar? Indeed.

Åkt ambulans? Nej, du vet, skills nog att cykla med brutna ben och åka luftballong när jag är medvetslös (Y)

Åkt polisbil? Näej :3

Gjort nåt olagligt? Kört trimmat? Ignorerat stopp-skyltar?

Fått din mamma att gråta? Av skratt :3

Slagit ner någon? Nä.. inte så brutalt.

Skämts över dina föräldrar? En gång. Jag var sju år. Så ah, det var ett tag sen.

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja... tyst för mig själv dock. Men fan va jag menade det.

Tar du droger? Om inte Heroin, weed, speed osv inte räknas så näej.

Vilka kläder sover du i? Trosor och en förstor tröja oftast ^^

Vad hatar du verkligen? Den var fett svår. Jag försöker nämligen sluta störa mig på saker och folk.

Är du ensam nu? Endast den snyggaste (och enda) Fried-ass i detta rummet!

Vill du gifta dig? Nopedope.

Vill du ha barn? Inge kul med ja/nej-frågor. Fantasilöse fan. Och nej.

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag sov i min säng sist (Y)

Såg dig gråta? Inte en blekaste O.o

Fick dig att gråta? Dännisch.

Du delade en dricka med? Heden, Inger och Amanda skulle jag tro.

Du gick på bio med? Mamma, Pelé och Henke.

Skällde på dig? Shit, det minns jag inte när det hände sist O.o

Sa någonting till dig och vad var det? Har du slutat nu? - Emilia

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

 

Gråtit? Nejrru.

Kramat någon? Inte idag näej.

Pussat någon? Nope x)

Köpt någonting? Yes, Maltesers!

Sjungit? "JAG VIGER MITT LIV ÅT SKITARGGROSSISMEN - EN TUFF RELIGION UTAN GUD."

 

JAG HAR:

Digitalkamera? På finbordet hos farsan tror jag :3 så ah.

Systemkamera? See!

Telefon på rummet? Cellphone!

Egen dator? Eh... tre stycken atm :3

Könssjukdom? Små sigvert:ar!

Bra kompisar? Är sällan kompis med dåliga kompisar :3

 

VEM

Vem är i rummet med dig? Innan svarade jag att jag är ensam... så nobody?

Vem fick du senaste sms av? Suzrich. :3

Vem tänker du på nu? Don Foster.

Vem pratade du senast i telefon med? Sebbe, när han missade bussen i tisdags.

Vems hus var du senast i? My own?

Vem önskar du var med dig nu? Eh. Gamla killar man borde ha glömt för längesedan samt ögongodiset i skolan...

Vem är din favoritsläkting? Ouch. Though one, Pappa eller Henke skulle jag tro.

 

VAR

Var är din mobiltelefon? drygt fem centimeter från min vänster hand

Var handlar du mest? Willys eller Coop i Håsten. Du vet, mat.

Var fick du tag på tröjan du har på dig? Takida-konserten.

Var åkte du senast bil? Föreningsgatan i suppose.

 

VAD

Vad åt du senast? De däringa maltsereserna jag köpte nyss.

Vad drack du senast? Coca-Cola.

Vad är det för färg på dina byxor? Svart, just the way i like it.

Vad är den närmaste saken som är blå? Symbolerna på min hemmabio eller väggen.

Vad har du på fötterna? Sockar med fyrklöver på.

Vad är din favorit färg? Svart, blått och grönt. Det borde ni ha fattat by now.

Vilken film såg du senast? Sucker Punch. Sämre film får man fan leta efter.

Vad hör du just nu? Skitarg - Kepskillen Tommy.

 

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? En jävla massa andras sängar.... låter som en hora but no!

Hånglat på en bio? Haha har faktiskt inte gjort det än!

Hånglat i skogen? *Känslan av att få tänka efter* Men jo... det tror jag. För visst är Fegen skogen?

Tyckt att din kusin är het? Haha hela min släkt är het, inklusive mig!

Sovit naken? Det är skönt, gör det ibland (Y)

Kört över hastighetengränsen? HAHAHAH ohyes.

Målat om ditt rum? Visuellt.

Dansat framför en spegel? Indeed.

Fått hicka? See. NU är vi ju tillbaka på de här jävla ja/nej-frågorna. Fuck this.

Dumpat någon? Har aldrig haft något förhållande så... näej?

Stulit pengar från en kompis? Haha never!

Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Haha nej faktiskt inte ^^

Varit i slagsmål? Försökt hoppa in av avbryta det (Y)

Smugit ur ditt hus? Ja x) Men det var för att alla inte skulle vakna när jag skulle till jobbet.

Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ohyes.

Hånglat med en främling? Till Sator - LIVE! Deni!

Älskar eller saknar någon nu? See.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0