Hellyeah!

Idag är en bra dag. Vaknade i tid, blev skjutsad på cykel till skolan och åt frukost i skolan. Göttie.

Jag kanske inte har berättat det så är det så att jag går den däringa långa, dryga kilometern till och från skolan varje dag. Men igår när jag var med Emilia och Mats hela eftermiddagen/kvällen/halva natten så jag och Emilia bestämde att hon fick vara min taxichaufför idag, och glädje att inse att det tar 10 minuter kortare tid... hehe. Det är en del av min gymnasietid det också, den långa gångvägen jag går varje morgon. Men jag har fått tillsägelse att ta cykeln till skolan och sådär men jag är ingen cykel här i stan och jag vill inte. Jag är en typen som hellre går än cyklar, oavsett hur lång tid det tar. Lite för att jag trivs med att gå också.



Inte nog med att cykelturen, frukosten och uppvaknadet gjorde min dag. Det går nämligen runt ögongodis i skolan om jag säger så. Eh, det är kanske inte så många som tycker att han är så jävla snygg men han är lik en kille jag älskade (har älskat) i snart två år. Och är man lik den killen... då är man fan snygg. Lovar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0