Herp? Totaly herp!

Okej... helt oplanerad kanske inte denna helgen blev ändå. Igår blev jag inkallad till jobbet som diskare... dock stod jag i gatuköket i minst 7 timmar för att sedan återgå till disken igen. Det var en rätt krävande dag då jag jobbade 9,5 timmar. Direkt efter jobbet slängde jag mig upp på moppen och åkte och hämtade flickvännen min. Frugan snarare då vi redan är gifta. Hursomhelst åkte vi till Bomme sen för att tjöta med gamla bekanta från högstadie (fan va gammal jag låter). Det var svinkul! Älskar verkligen de gänget! Och idag var jag egentligen också reserv på jobbet men blev aldrig inkallad så jag åkte och spanade in morsans nya place, eller ja, jag körde faktiskt dit, med Xtrailen! :3


Bäst bilmärket, no argue there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0