Tänkte bara nämna att...

...jag minns hur jobbigt man tyckte det var med läxor i grundskolan. Suck och stön, en engelskaläxa som består av tjugo glosor och en tyska läxa på något likanande. I just say: WÄH WÄH! Nu sitter jag här och ska göra tv-historia, intervju med en 50 åring och skriva om politik. Samt läsa en bok. Innan onsdag. Jävla tur att mattelärarn inte riktigt har kommit in i systemet än så det inte blev en sådan läxa också.

Men jag klagar inte, jag gillar nämligen min linje och jag tänker satsa stenhårt på detta. Jag älskar denna skolan. Och vettu? Vill man bli något så får man satsa på det.


Ehm... egentligen ville jag ju förstås bara visa denna bilden som min fasters man har tagit:


Symboliserar hur jävla lata människor är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0