How to spend a saturday evening LBS-STYLE!

[Klicka på bilden för att komma till spelet.]

 

Jag har ett spel på min mobil som heter just "Bubble town" och när jag häromdagen var totalt jävla utråkad började jag spela det. Jag är fast. Jag fastnar inte lätt för spel men jag måste vara fast i detta. För runt två/tre-tiden idag så började jag på en level som tog mig nära inpå fem timmar att klara. Och då gillar man spelet punkt. Anywho jag spelar ju på mobilen men nu när jag kom hem kollade jag upp om man inte kan spela spelet på datan och det tro la fan! Så om du klickar på bilden här ovanför kommer du till dataversionen av spelet. Jag testade det nyss och failade lite så slutade på denna summan:

 

Ehe. SPELA DET ELLER DÖ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0