Dag 11: En stark och svag sida jag har.

Jadu... en svag sida jag har är att jag alltid, då menar jag alltid, har för höga förhoppningar. Om jag ska hålla i en fest så planerar jag noga hur det ska gå till för att få det så bra som möjligt. Vilket jag aldrig skulle ha gjort för en fest kan man knappt planera. Jag blir rätt besviken för att det inte blev som det skulle trots att festen faktiskt blev lyckad.



En stark sida jag har är att jag är (som Suz beskriver) "trygg". Jag behöver knappt ha känt en person i mer än någon timme innan personen har funnit sig så trygg i mig att den kan öppna sig om sina mörkaste hemligheter. Detta har inträffat ett flertal gånger. Oftast är det via text som de öppnar sig men nu på sista tiden har det även varit IRL. Jag har inte riktigt kommit underfund med om jag gillar det eller inte.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Åhå vad trevligt :D får ta och ses snart kexet <3

2011-10-15 @ 21:13:02
URL: /http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0