14 hours... fuck yeah.

Alltså. Det var verkligen inte såhär jag planerade min lediga måndag.
Jag somnade någon gång runt halv två på natten... tänkte att eftersom jag vaknar självmant vid nio så ställer jag inget alarm och jag behöver ju inte gå och simma förrän vid elva eller så och Falkenbergarna kommer vid fyra så ja. Och jag somnade och sov djupt. Vaknade runt åtta när mina kära huskamrater gick upp, sen sov jag vidare. Och vidare och lite till efter det. Vid tjugo i fyra på eftermiddagen knackar Emilia på min dörr. Enligt henne hade min kära bästis vart här och försökt nå mig ett antal gånger. Damn it tänkte jag och gick upp. Under den snabba powerwalken till skolan räknar jag ut att jag sovit lite mer än 14 timmar. Alltså fyra timmar mer än jag sovit som längst under hela detta året. Suz var givetvis aningen sur men jag hann ju till skolan innan falkenbergarna dök upp.

Men ångesten över att ha sovit bort en hel dag som jag skulle bränt fett på var ju lite sådär. Aja efter att ha varit social med några av mina bästa vänner sitter jag här. Jag betvivlar starkt att jag kommer somna eller vara pigg i morgon. Men vi får se vad livet ger.

Precis som nordman menar på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0