Frauga.



Alltså. Herrejävlar va svår fråga. Helt spontant tänkte jag House men han är ju en karaktär inte en kändis. Och Hugh Laurie (han som spelar House) vill jag faktiskt inte vara, hans liv verkar inte så jävla... awesome. Däremot kan jag tänka mig att testa på att Ozzy Osbourne för en dag. Hans liv är ju helt jävla fantastiskt, softa och förolämpa folk 24/7 och fortfarande vara lika älskad.



Annars har jag inte så bra koll på kändisar för övrigt, jag gilalr ju fart spänning och att ha en jävla massa att göra och om man kollar på kändisar så försöker de i allmänhet bara lugna sina liv lite så att det inte händer för mycket. Well... Ozzy it is.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken är den snyggaste kill kändisen du vet?

Vem hade du velat vara med för EN natt?

Har du någonsin sätt en kille på stan och tänkt, han vill jag ha?



Bra blogg i övrigt! ")

2011-11-09 @ 22:16:12

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0