Klassresanbilder!

Nu är det snart en vecka sen jag klippte mig.
Också en vecka sen jag uppdaterade som förrut. Så det är dags att börja nu, inte sant?
Nåväl, i onsdags klippte jag alltså mig, ni har ju nästan sett bilder på't förut.
I torsdags hade jag ett hemligt uppdrag på G men det gick rakt åt helvete.
Anywho så drog vi på klassresa till GBG på fredagen/lördagen. Svinskoj!
Så här kommer lite bilder:

[Well... jag hade inte ätit frukost. + Att gurka är gott.]












Har mängder med bilder till men tyckte att Eriks min är så oslagbar att det är inte är värt att sätta några bilder efter det. Det var då min fredag/lördag. Underbart. Kommer gråta sönder på skolavslutningen. Fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0