Lite listor, lite för lite aktiviteter.

KÄRLEK
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
3 st
Vad tycker du om kärlek? Älskar det.
När kramade du någon sist? Suzrich
Saknar du någon speciell person? Massor. Lite jobbigt.
Har du svårt för att bli kär? Inte alls. Jag blir kär alldeles för lätt.
Är du singel? Homen.
När fick du senast en komplimang? Vid tre i natt tror jag x)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nejrru :3
Hånglat med nån riktigt ful: wäh. Ja. >.<
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jajamen. Sanning och konka is the shit!
Gjort något riktigt dumt? Börjar bli lite för många saker kanske :3
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Åkt ambulans? Nej, men skulle gärna vilja.
Åkt polisbil? Nopeedope.
Gjort nåt olagligt? Kört bil sen jag var pytteliten?
Fått din mamma att gråta? Inte vad jag kan påminna mig om nej.
Slagit ner någon? Nejrrå. Fast det ryktet verkar har gått runt lite i skolan.
Skämts över dina föräldrar? HAHA, nejfan! Mina föräldrar är som jag! :D
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja... fast jag tror inte att personen fattade det. "Fried-ass är aldrig" seriös förstår ni.
Tar du droger? Cola :3
Dricker du? "Jag dansar aldrig nykter"
Vilka kläder sover du i? Måste man ha kläder på sig? O.o
Vad hatar du verkligen? Folk som inte kan ge med sig att de har fel. Fuck that.
Varit kär? Jarru.
Är du ensam nu? "Har du någonsin... är du ensam?" Funkar inte grammatiskt min lilla vän. Och nej, jag är hos Suz.
Vill du gifta dig? Fuck no! Så mycket som jag vet om äktenskap så kan man lika väl vara utan det.
Vill du ha barn? Helst inte.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Det var la Suz och jag.
Såg dig gråta? Let's see.... har inget minne av att jag har gråtit framför folk på sista tiden.
Fick dig att gråta? Ångest.
Du delade en dricka med? Suzrich, igår vid kvällsmaten.
Du gick på bio med? Det var la Bomme, Fanny, Johanna, Suz, Sebbe och Theo I guess.
Skällde på dig? Det var också oerhört längesedan så det minns jag faktiskt inte.
Sa någonting till dig och vad var det? Suzrich: "Vi ju så sociala". Hon påpekade att vi båda sitter vid varsin dator och nördar oss. :3

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Nejfan :3
Kramat någon? Yes
Pussat någon? Nerru
Köpt någonting? Tror inte det.
Sjungit? Jajamen. Sjunger alltid när jag kör moppe :3
Saknat någon? Otroligt.

JAG HAR:
Digitalkamera? Haoumen
Systemkamera? Det också!
Telefon på rummet? Mobilen?
Egen dator? Tre stycken :3
Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? Ja. Något så förbannat.


Ja, ni  som sitter lite slött och läser det här, OERHÖRT INTRESSANT eller hur? :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0