Tidsfördriv!

KÄRLEK
Är du singel nu? Mjofan.
Föredrar du långa eller korta förhållanden? Ingen aning men kan tänka mig långa.
Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? Nä.
Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? Oerhört.
Har nån du varit tillsammans med ljugit för dig? Näj.
Sparat något från ett gammalt förhållande? För många grejor.
Har du någonsin varit kär? Blir det allt för lätt.


KOMPISAR
Har du en bästavän? Minst två, faktiskt.
Är du ofta med dina vänner? Ungefär tre gånger i veckan utanför skolan men oftast mer.
Vad brukar ni hitta på? Skratta fram magrutorna och randomma på stan.
Bästa minnet med nån vän? Svår fråga... metaltown, liseberg eller den hederliga vardagen...
Säg namnet på någon riktigt bra vän? Suzrich.
Kan du vara dig själv med dina kompisar? Till 100 %!
Har du hatat din bästa vän? Riktigt arg har jag varit men skulle aldrig klara av att hata dem.
Litar du på din bästa vän? Så otroligt mycket!
Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Näj. Och fan för de som gör det.
Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Gråter när någon ger mig en komplimang eller är allmänt ödmjuk mot mig, tål inte omtanke.
Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Nej? Finner ingen anledning till det.
Ljuger du för dina vänner ofta? Nej inte längre, gjorde det förr. Många år sedan dock.
Vilken kompis var du senast med? Sebbe.
Ställer du upp för dina vänner ofta? I nöd och lust. 24/7! Tillochmed när jag hellre skulle vilja göra något annat.
En vän som du känt sen du var liten? Amalia.


SISTA SOM
1. Du fick en puss av? Någon random på Fegenfesten som var allmänt skön.
3. Du delade ett riktigt skratt med? Widis
2. Du sov i samma säng med? Widis och Suzrich
4. Du gick på bio med? Vilken var senaste biofilmen jag såg? 127 timmar? Isf Bomme, Fanny, Johanna, Suzrich, Theo och Cbow.
5. Du höll i handen? Den däringa randomma pajken på fegenfesten.
6. Du gick på stan med? Torsdags -> Theo, Johanna, Suzrich och Cbow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0