Lovely!

Den jobbiga stämningen som uppstår när man gråter över en kille en hel natt och sedan umgås med honom hela dagen efter.

Svintrött, svinsvettig, svinhungrig.  Nu blir det Skitarg och dusch var det tänkt. Btw, visst har blogg.se cepat oerhört mycket på sista tiden? Sen igår kväll ungefär. Nu funkar denna bloggen som den ska men min andra är helt bakom flötet. Anywho, dusch var det ja.


Oh, två saker till:
#1. Ja, det är de som gör "jag bryter nacken av din häst".
#2. Jag är tyvärr ytterst medveten om att deras bandbild är när de är utklädda till clowner. Och ja, jag skiter ner mig lika mycket varje gång jag ser den.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv: JAAA :D:D

2011-05-09 @ 22:22:15
URL: http://yorokobinouta.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0