Klänning...

Sov som sagt på golvet i natt. Det är nog fan det bästa jag gjort på länge. Dock kastade jag upp mig i sängen vid nio så jag kunde sova lite på sidan med. Vad händer denna helgen då? Jag har inte den blekaste. Detta är nog den första helgen på... flera månader som jag inte har något planerat. Nästan läskigt. Jag känner på mig att jag kommer bli oerhört rastlöst.

Just nu sitter jag och letar klänning inför "balen" och skolavslutningen. Om nu folk lyckas övertala mig att ha klänning på skolavslutningen... betvivlar.


Kommentarer
Postat av: yasmine

SNYGGA

2011-05-07 @ 14:56:24
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0