Woah... flummar

Lustigt, mycket lustigt att det är minst fem personer som kommenterar på engelska och det inte går att kommentera deras bloggar...
However.... idag fick jag en ring av Cbow, en brutalt cool ring och så åt jag en av världens godaste mackor. Let's do it again!
Jag har faktiskt inget viktigt att säga och jag har inga bilder från festen i lördags... som har varit det enda jag har pratat om hela jävla dagen, borde nog sluta med det.


De två bästa sakerna jag vet: Coke och kameror. LiKE iT!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fan vad coolt! :D

2011-03-08 @ 11:59:19
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0