Tävlingsdax!

Innan, när jag och farsan var i Ullared för att äta en efterlängtad kebabtallrik (då varken jag eller han orkar laga mat när vi är sjuka) så tittade jag in på NetOnNet och dräglade över en kamera som jag kan ta med in på festivaler och filma med. Och nu när jag klickar runt på bloggar ser jag en perfekt tävling, undra nu om slumpen är så snäll att den låter mig vinna denna med.... bra fråga.


Det är en tävling på Dennis blogg [klicka här] och avslutas, om jag har räknat rätt, på onsdag.

[Det gör absolut ingenting att jag är kär i Sony när mina tidigare kameror har varit av det märket heller... nom nom...]

Kommentarer
Postat av: Pia

sjekk ut den nye headeren min @ www.morteensen.blogg.no , si din mening angående den i det nyeste innlegget :)

2011-03-01 @ 20:49:58
URL: http://www.morteensen.blogg.no
Postat av: sarastille -

sv; jätteroligt att du är med och tävlar! ha en fortsatt bra kväll, godnatt om du ska sova snart :)

2011-03-01 @ 22:05:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0