Taggar upp med smoothie!

Idag fick vi tillbaka våra älskade tyskaprov och ett stort "GÖR OM" beskriver vad jag fick för betyg på skiten.
Därav blir det tyskaplugg hela kvällen hade jag tänkt. Men eftersom jag har skillsen på att göra asgoda smoothies så gjorde jag en sådan skapelse innan:

En sjuhelvetes sockerkick, lovar.
Har inget nerskrivet recept på den heller men om ni vill kan jag kanske luska ut hur mycket av varje ingrediens som jag använder.
Den smakar choklad och blåbär iallafall.

Nu ska jag låtsas som att jag inte missar något då jag hellre tog bussen direkt hem än gick med folket till byn.

Kommentarer
Postat av: Elin | Morbid Outlook

Sv: Detsamma bruden! :D

2011-03-21 @ 16:32:42
URL: http://morbidoutlook.blogg.se/
Postat av: Rockalicious

Fan vad ballt hår du hade! :D

2011-03-21 @ 18:04:07
URL: http://sprillansny.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0