6. -En pinsam sak


10 Saker Som Är Sant Om Mig På 10 Dagar

1. -Vem jag är √
2. -Min familj √
3. -När jag var liten √
4. -Saker jag är rädd för √
5. -Ett speciellt minne √
6. -En pinsam sak
7. -En sorglig sak
8. -En glad sak
9. -Något jag vill göra om
10. -Mitt favoritcitat

Ja ni... Jag försöker oftast glömma av pinsamma saker. Men det var ganska nyligen det hände en (enligt mig) fett pinsam sak.

Föreställ dig att du för över ett år sedan började chatta med en kille och ni har lite halvtaskig kontakt med varandra. Ni träffas en gång men sen liksom... dog det ut. Tänk dig sedan att ett helt jävla år efter det stå utanför ett provrum och väntar på en kompis och sneglar åt höger och inser att det är den där killen som du började snacka med för ett år sedan som står där. Han kollar på dig men verkar inte se dig, han hälsar inte. Du viker undan blicken lite och hoppas på att kompisen ska komma ut så fort som möjligt men sedan när denne gör det och du halvviskar att det var... (låt oss kalla honom) Björn så ropar din kompis på personen som du halvgenerat måste förklara för att du stod bredvid honom och han inte hälsade och att du tyckte att det var en jobbig situation.


Det är vad jag anser som pinsamt. Att stå och prata inför folk eller kramar okända människor anser jag inte pinsamt alls.

Kommentarer
Postat av: Suz

MIIIIH :3

2011-03-22 @ 18:02:54
Postat av: moa

Svar: Glad jag blir när jag får höra att jag skriver bra! :')



Tack för din kommentar!

2011-03-22 @ 22:07:17
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0