Tjoffahej

Visste ni …
att jag vill så jävla mycket!
att jag har så otroligt bra vänner!
att jag lyssnar mycket min mobilmusik. Lite sådär så att jag tröttnar på't.
att jag funderar på om man kanske ska gå och lägga sig.
att jag pratar ofta och mycket om saker man egentligen inte bör tänka på.
att jag inte gillar när mina planer spräckts.
att jag avskyr små lätta moln, svävar på en himmel, en himmel som är blååå... jag förstår inte riktigt frågan?
att jag gillar svensk hårdrock, små glädjestunder osm förlänger livet och fullt upp...
att jag är förälskad i doften av herrparfym och vackra gröna ögon.
att sist jag grät gjorde jag det av - som alltid - kärlek.
att min mobiltelefon är nog fan den bästa jag någonsin haft. TACK MAMMA!
att när jag vaknar på morgonen undrar jag varför ihelvete jag inte har planerat något idag!
att innan jag går och lägger mig så slänger jag i mig lite cola och läser en jävla massa sidor i olika böcker.
att jag just nu tänker på vilka idioter det var som gjorde mig så okänd O.o
att i morgon kommer jag troligtvis dra till Suz och campa där inför midsommar...
att jag hoppas att ingen, någonsin, kommer förstå att jag liksom är lite... bara lite... CRAZY!
att jag verkligen älskar dialekter och föredrar att köra moppe istället för bil.
att jag inte kommer leva för evigt men den stund jag lever kommer fan inte vara nådigt!


Jag har ingen aning om varför jag skriver det här men just nu är jag hyprad. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0