Dagarna som gick och dagen som är.

Då har jag kommit till söndagen i mitt berättande vad som har hänt under bloggpausen.
Och... i söndags åkte jag, farsan och Erik först till farmor och åt middag med min faster Elisabeth och hennes man.
Sen efter det övningskörde jag för första gången, gick skitbra tycker jag men pappa och Erik var ju galet rädda. Why? Dunno.
När vi sedan kom hem så var det att slänga i ordning sig lite för vid sju kom Vera & Sven-åke, morfar och morsan hit och åt tårta. Super trevligt! Fick bara pengar i födelsedagspresent trots att de låter tråkigt så kom det oerhört passande!

På måndag var det back2school men efteråt var det lite annorlunda, vi drog nämligen till Liseberg med världens bästa busschaffisar! Varje år bjuder vårat bussbolag alla ordentliga ungdomar från Apelskolan på entrén och resan till Liseberg! (Med förutsättningar att man åker med bussen då, förstås.) Det var ultrakul, dock chickade jag ur och åkte aldrig den nya ATMOSFEAR. Men jaja, i'll survive.

Tisdagen var halvdryg så knappast nämnvärd men då har vi ju kommit fram till dagen idag!
Lite bilder från idag:








[Kajs's tröja är awesome.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0