Ohoj superOboy!

Idag skulle jag springa 5 km på idrotten. So I did. Jag vrickade även foten halvvägs.
Ändå kom jag in på en tid som var 5 minuter bättre än jag någonsin sprungit förut.
Lite tack vare:


Och lite för att jag gav mig fan på att jag skulle fixa't.

Chokladsås wtf?! Well... jag chattade en gång med en kille som hade halsat en chokladsåstub från Ohoj och sedan varit hyper i två dygn så jag tänkte i lördags (under klassresan) att jag tamigfan skulle testa det. And so I did. And I like it! Så jag halsade lite till av't idag innan idrotten och sen bar det av! Sparar lite till imorgon -> då är det ännu en klassresa!

Latero.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hehe, är det inte meningen att man ska äta den på glass? :p

2011-06-03 @ 12:31:49
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0