Midsommar!

Ja...ni. Jag jobbade i torsdags i fem timmar innan jag till slut kastade in förklädet och hoppade upp på moppen som med sina knappa 30 km/h tog mig till Okome innan regnet stod som spön i backen och jag fick panikbromsa och dra på mig regnkläder som efter dryga milen kändes överflödiga men whata hell.
Hursomhelst blev det en snabb dusch och ett par mackor innan jag drog till Suz och sov där tillsammans med Sebbe och Theo (Fantastic four) natten till midsommar. Och vi slog fast en sak - jag sover djupt... men det är inget som vi nödvändigtvis behöver gå in på.

Ännu en gång använder jag ordet hursomhelst och berättar att vi drog oss efter lite film och allmän lathet mot Fagered där vi spenderade natten. Sov i Johannas husvagn - supermysigt trots min fjärdedel av en kvadratmeter som jag tryckte in min stackars kropp.


Fr v: Sebbe, The O, Suz och jag. = FANTASTIC FOUR.

Yes, jag gömmer mig men om ni söp halva natten och sov fyra timmar skulle ni inte helller vilja vara med på kort trots att det var jag som räckte över mobilen till Andreas.

Nu får ni tamigfan ett l8ero och så hörs vi när jag har sovt lite!


p.s Nu är Rijeu:n påställd och försäkrad, nu blir det åka av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0