Lite randomma bilder...

Oj-ja. Jag har slängt ett öga på min systemis ett par gånger sen skolan slutade (för snart tre veckor sen) och inte haft en tanke på att det låg bilder där som jag inte lagt över till datan men nu, när jag skulle ta kort på andra lyckomoment med den så visade det sig att det låg bilder från skolavslutningen där.
T.ex. den här:

Söta vi var, right?!

Fler lyckomoment var när jag fick det här svaret av fordonsnummerupplysningen:

I trafik och ägd av mig! BARA MIG! MOHAHHA!

Sen har vi ju också den här somriga bilden jag tog på Mickan och Suz häromdagen... (typ söndags):


Sen hade jag ett par bilder till men de får dyka upp någon annan dag. Pöss häi.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Tror det är jag som är fotografen till det där tjusiga bilden där uppe ;)

2011-06-30 @ 10:26:22
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0