Takida<3

Med tanke på att jag ska på Takida/Europe-konserten i Varberg inom kort så tänkte jag att jag kanske skulle ta och kolla till Takida lite. [Takida som förövrigt har varit en förbannat stor tröst för mig under de gångna åren. Tack.]
Så när jag klickade runt lite på youtube hittade jag två nya singlar som kommer på det kommande albumet "The Burning Heart" som kommer ut snart. Till dessa låtarna har Chris Rehn (vet inte om ni har hört talas om honom...) regisserat två underbara musikvideos. Denna är helt klart min favorit:


Lyssna och lär er vad fan musik är.

Detta bandet har jag dock redan sett live men jag anser mig nästan skyldig att se de en gång till eftersom de är så sjukt bra musiker.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hans röst: så otroligt bra!

2011-07-16 @ 14:59:25
URL: http://yasmine.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0