tAkiDa 4ever in my (pil3)

Älskade fucking Takida.




Var på Takida/Europe konserten i Varberg i fredags. Killarna håller måttet då de har utökat den vackra takidaskaran från fem medlemar till sex när en keyboardist (som även spelar cello eller vadfan det var för något) har joinat bandet. Killen är fett cool men fick inte vara med så mycket, det var synd.

ANYWHO, när jag stod och fick autograferna så fick jag även kramar av hela bandet. JAG FICK KRAMA TAKIDA. För er som inte har fattat att Takida nästan har betytt en skillnad mellan liv och död för mig fattar inte hur stort det är. Men ni andra, den glädjen alltså. NOM NOM NOM. Signaturer, kramar, linne, väska och en konsert... bättre blir det fan knappt.

Hur europe var ska vi inte ens tala om... för jag och morsan satt utanför tältet och pimpla cola och åt popcorn under deras spelning. Sen åkte vi hem. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0