Paniken som uppstår när din ring är borta.

Fest igår. Träffade mängder med roligt folk! Dock slog sömnen till tidigare än förväntat så vid fyra i morse somnade vi. Begav oss iväg vid tio idag. Sleten och go.

Anywho så kommer jag gå och lägga mig nu för att om några timmar närma mig källsjö för fest där. Oh... right, jag borde äta också. Levt på en hamburgare och sprit i ett och ett halvt dygn nu.

Langar den andra bilden jag tog när jag körde moppe häromveckan:

Älskade moped som under de tre veckorna som jag har ägt den redan har fytt byta baklampa, kullager, spänt kedjan och tejpat fast blinkersen. Älskade moped. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0