Nejmen vafan!


[En bild på de två roligaste pojkarna i världen.]

Ja.... jag har börjat inse att efter man fyllt den ödestigra siffran 16 så dör bloggandet sakta men säkert ut.
Jag vill bra gärna hålla igång det men spontana övernattningar och jobbtimmar ställer till det lite.
Tiden sipprar mellan mina fingrar och om några veckor börjar jag på gymnasiet med allt vad det innebär.

Hursomhelst hade vi oerhört roligt i Göteborg igår fast det gick lite käpprätt åthelvete när vi missade det sista tåget och fick åka pendel till Kungsbacka och sedan sitta och invänta mamma (som är så förbannat snäll).

Anywho så jobbar jag i morgon och till helgen blir det festival... dock varken Getaway eller Sonishpere men ja... you get it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0