Rykten.

Igår fick jag höra något som fick mig att skratta gott och länge.
Tydligen hade en rejäl mängd människor snackat skit om mig och spridit falska rykten för några år sedan.
Nu när jag äntligen fick fram att de faktiskt hade gjort detta och fick reda på vad de sa så skrattade jag så jag fick kramp.

Saker de hade sagt är tillexempel:
* Att jag är lesbisk.
* Att jag var elak för att jag tyckte det var kul.
* Att jag spöat en tjej blodig en gång.
Och några saker till...  SÅ ENORMT KUL!
Folk kanske inte skrattar åt att få dessa rykten över sig men vafan, såhär mycket trodde jag faktiskt inte att man kunde missförstå en person.
Att man, genom att säga exakt vad man tycker, kan bli såhär "känd"? Otroligt roligt.

Man kanske inte är den man utger sig att vara?

Nog för att jag ser rätt lesbisk ut... men du gillar't! ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

:O känner lite härmning från mina snuskiga bilder där asså ;) haha din lilla prutt !

2011-02-09 @ 09:06:30
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Skulle aldrig berättat vad de sagt.. :o

2011-02-09 @ 10:54:27
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/
Postat av: Ricke :3

HAH!

2011-02-09 @ 10:56:44

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0