'Cause Fried-ass is so much more than just metal.

Hur får man en random besökare på sin blogg att bokmärka den eller bloglovin:a den?
Det har jag funderat på sen jag kom hem från skolan idag vid tre-tiden.
Och jag har kommit fram till att jag inte har en aning!
Jag läser bloggar för att dem är välgjorda, bra uppdaterade och med fint innehåll.
Men sånt kan inte min blogg leva upp till och kommer nog aldrig göra.

Det jag kan erbjuda är hypervideos allt oftare liksom musiktips. Fast ibland lyckas jag peta in lite viktiga ord, bilder eller noveller.
Fast... jag har ändå en fråga:
VAD VILL NI LÄSA OM?!

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Fler fffiiiiiiiiiiiiina bilder tagna av daj! :D

2011-02-18 @ 21:21:39
URL: http://yasmine.se
Postat av: Lovisa

ja, vill se mer av dina foton :D

och dina åsikter om saker :D

2011-02-18 @ 22:36:11
URL: http://lovisasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0