Kära storbloggare...



Ni som har några tusen läsare, redigerar varenda bild och sällan gör ett inlägg utan bild på er själva - skaffa lite jävla fantasi. Okej, vi vet hur ni ser ut, det har vi vetat sen vi klickade in här första gången. Det är fan ingen blogg ni driver, det är en bilddagbok med lite bättre design. Har ni inget att berätta behöver ni la fan inte göra ett jävla inlägg heller? Jo för för er är det viktigaste som finns hur ni ser ut och hur många läsare ni har. Om ni ändrar på er kommer jag fortsätta följa bloggfan men nu tvekar jag starkt. Jag började följa den för att du skrev om snowboarding och andra roliga grejer. Men sen dess har jag inte sett skymten av någon intressant.


Fuck storbloggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0