Sammanfattning.

D'OH! Denna helgen har varit asfull!
Herrejävlar!
Börjar med sjönevadsmarknad med Suz på fredagen (då jag förövrigt bränner 100 kr på mat), Bamsä dyker upp en timme innan vi drar till Cbow och Bagge på lördagen (fett kul, Bamsä är den människan jag pratar lättast med i hela världen), festar hela natten och torkar tårar och... ja, det vanliga, Johanna och Cbow flyttar till Munka på söndagen då även Suz och Bamsä åker med mig hem för att sova över här. Fast det slutade ju som vanligt, alla somnar. Javisst ja, jag var på sjönevadsmarknad i lördags med mamma med, införskaffade saker som jag kan visa på denna lilla sidan i morgon... för då hinner jag kanske. Idag har jag hursomhelst fått ett till jobb och fått en spekulant på flakismotorn. Well well... nu måste jag tänka och sova lite. Baii.

Kommentarer
Postat av: sandija-döv-fotografier

sv. Jo du kan höra musik om du använda hörapparat. =) Men inte lika bra höra som hörande bruka gör det =)

2011-08-16 @ 00:08:07
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0