Dip Dye

Med inspiration ifrån:

[Weheartit]

Har jag skapat:



Som den hårfärgsfanatikern jag är testar jag som sagt allt inom hårfärgningskonst. Jag har redan haft håret i alla dess möjliga färger och frisyrer och här om månaden testade jag coontails... så nu var det dags för den andra stora hiten: Dip dye. Och faktiskt, jag gillar't! Lite var det spontant sådär vid elva igår att jag färgade över det som annars blivit ljusbrunt då den lila färgen - helt ärligt - suger så drog jag i lite blå färg som jag hade liggades och såhär blev det. Inte så jävla dåligt faktiskt. Jag måste dock göra något åt min fukkade sidecut som numera ser ut som en avlång missbildad finne. Men den får allt hållas lite, ska fixa allt runt den 19:de.

Ha't!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allt en färgklick Frida!

2011-08-10 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0