LYCKLIG.

Nu kan fan inte livet bli mycket bättre!
Skolan har varit fantastiskt rolig då jag har lyckas fått folk att skratta hela tiden sen efter skolan drog jag, Sebbe, Johanna, Suz, Amme och Theo till Falkenberg där vi lämnade av Sebbe på bilskolan så han får sitt jävla moppekort någon gång.
Sen blev det fika och en jävla massa skratt. Efter det bar det av mot kulturhuset för att lämna av Suz och träffa folk som jag inte har träffat på snart tre månader! Och sen gick vi till ica för att köpa godis samtidigt som Suz spelade och där någon gång försvann Amme iväg för att spela flöjt! Efter att jag har förstört en non-stop påse på rullbandet på ica så närmade vi oss bussen och se på fan, där sitter min kära vän Nemo som jag inte har träffat på två hela år, helt jävla otroligt! + att jag headbangade fönsret på bussen, kändes mindre lyckat.

Hursomhelst kan inte livet bli bättre nu! Snart är det valborg med. Nu är jag fan totalt jävla enormt lycklig!

OUTFIT-BILD:

KoRn-halsbandet är på hela tiden och kommer troligtvis vara det tills Metaltown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0