FAGERED <3

Jag vill börja inlägget med: YEEEEEEEEEEHHHHHHHAAAAAAA!
Det där var för att få ut min totala jävla glädje jag har haft hela helgen.
Får la dra det lite snabbt (vad vi har hållt på med) så att alla ska förstå varför jag yeha:ade!

Torsdag: Arosfortet med mina minibögar, övernattning hos Suz med Ricke och Bolin.
Fredag: Drog hem lite senare under dagen och sov hemma för omväxlingsskull.
Lördag: Jannika skjutsade mig och Cbow till Suz och där åt vi och skrattade innan vi tog cyklarna och bar oss av mot Bolin, under vägen dit hängde Johanna med också. Hos Bolin var Andreas, Jossan, Theo, Ricke, Fanny, Rebecka och Olivia. Vi tjötade, drack cola, spelade poker och fördriv tiden på andra roliga vis innan vi gick till brasan och sedan fick med oss Gabbe och Simon tillbaka. Efter några timmar fick vi spel så jag, Johanna, Cbow, Theo och Jossan gick runt lite i byn och hittade en asrolig fest där vi fördrev ett flertal timmar tills vi blev utslängda av ägaren själv. Då drog vi oss mot Bolin för att hämta Suz och när vi begav oss mot Suz's hus så hängde Theo på med Johannas cykel. Jag, Suz, Sebbe och Theo sover över hos Suz.
Söndag: Theo och Sebbe tar cykeln till Fagered för att lämna tillbaka den och hämta Theos grejor hos Bolin. Martin och Andreas kommer på moppe och emellertid får vi både tag i folk och hjälmar nog så drar vi till sjön. Någonstans innan eller efter det så åkte vi till Ullared för att köpa något att grilla och sen fick vi beslutat oss att vi skulle grilla hos Suz. Någon gång där åkte vi till Källsjö och tankade och när vi kom tillbaka var vi 13 ungdomar eller något liknande.  Då hade vi redan övertalat henne att vi skulle sova över en natt till. Jävliga som vi är. Tihi! + Johanna sov över och alla andra drog hem.
Måndag: Vaknar upp, äter frukost, städar, "solar", drar med moppen för att lämna tillbaka grejor som har blivit kvar. Eller ja... jag drar la inte iväg med moppen, jag körde Theos och han åkte med. Anywho så slutade denna förträffligt trevliga helg med att går upp till morsan med enormt bränd rygg av den förbannade solen.

Creed till den som läser allt det där... och till er andra (+ läsarna förstås), bilder:



















Detta är bara 17 guldklimpar av 687 stycken! Scrolla upp igen och känn sommarkänslan! Love it!

Kommentarer
Postat av: jennifer

jag lästa allt :D all creed till mig haha <3

2011-04-26 @ 13:49:28
URL: http://jenniferanderssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0