Let's go fucking mad!

Tillåt mig att inleda detta inlägg med att varna alla som inte bryr sig från att läsa skiten.
Jag vill bara få ur mig hur jävla aggro jag har varit de senaste dagar och skulle det inte vart för Casey och Bolinismerna så skulle jag nog redan surat sönder.

I torsdags kväll var det föräldramöte angående hurfan våran klass ska ta oss till Göteborg på klassresa.
Och där blir nog alla lite heta i kläderna då en förälder inte hade något viktigt att säga överhuvudtaget dock ändå tjötade på om pengar, tid och diverse andra ting. Efter det mötet var jag sådär lagom förbannad som bara en riktigt envis hallänning kan bli.

Och i fredags hände det där angående vår älskade klasskamrat Ceyhun som vi förövrigt har hört av en gång vilket lät halvt-om-halvt positivt. Den dagen var jag också fruktansvärt arg eftersom att personerna som bestämmer sånt inte har mage att hämta barnen själva. Den dagen ville jag slå någon, förbannat hårt.

Igår aggroade jag lite halvt angående att folk som hade lovat att de skulle dyka upp inte kom. Och så var jag arg på mig för att jag är så förbannat feg, men det är inget vi ska gå in på här.

Och nu till sist angående mitt aggroande idag: Vi sov över i bygdegården som jag antog att man fick göra (?) och vid tio dyker det upp några rejäla surfittor som påstår att vi inte får vara där och nu måste betala dubbelt bara för att, just det, vi hade stannat kvar. Dessutom fick vi inte använda den inbyggda stereoanläggningen. Bakfull och lagom vresig nickade jag bara och höll med eftersom jag kände att jag ändå inte skulle vinna diskusionen med den faktan jag hade då. Men nu, besittandes med mer fakta, skulle jag lätt kunna ta även den diskusion som uppstod mellan mig och vaktmästaren för bygdegården som för några timmar sen skällde ut mig.

Så tillåt mig att verka sur i fortsättning trots att jag känner på mig att jag inte kommer vara det.

Kommentarer
Postat av: Vira

sv: Hahahaha friterad rumpa xD skulle jag med vilja heta

2011-04-10 @ 19:55:54
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0