I'm back you know.

Trots att jag inte har uppdaterat en enda gång idag och snart så har hela dagen gått ser jag ändå att ett par trevlans läsare har tittat in, uppskattar det!
Nåväl, igår kom bolinismerna + Johanna, Cbow och Suz hit och grillade sent på kvällen.
Detta resulterade i en övernattning med rökluktande ungdomar i mitt annars nerfesna rum.
Så nu ligger mina armband på rökrehabilitering i mitt öppna fönster för att man ska kunna använda dem igen utan att bli anklagad för något dumt.

Anywho, angående mina planer för i morgon som jag faktiskt inte ens har presenterat här på bloggen så kommer det nog bli ändringar på det av något slag, får se hur det går.
Men på torsdag är det i alla fall Arosfortet med mina vildningar.

Och en sak till: jag pratar för mycket.

Kommentarer
Postat av: lovisa

tävlingen om en valfri earcuff är avslutad!

gå in & kolla om du vann!

http://lovis-a.devote.se/blogs/9432789/taevlingen-avslutad.htm#WriteComment :)

2011-04-19 @ 21:22:48
URL: http://lovis-a.devote.se

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0