Ett sjuhelvetes fängande..


Tomosen (den jag kör) är den till höger.
Jag vaknade vid tolv och tänkte att vafan ska man till Cbow idag så måste man nog köpa något att smaska på.
Och då tänkte jag att lite efter ett ska jag dra till Ätran för att handla med tanke på att affären stänger två.
Men så fel jag hade, när jag kom dit på min lilla 25 km/h-moppe så visade det sig en siffra på affären: "Lördag 10-13." JÄVLIGT KUL.
Så off to Fegen i go. (visste ni btw att Fegen betyder sopa på tyska?).
När jag väl kom fram till Fegen hade jag kört 1,2 mil och var lite småtrött på't. Men där var det i alla fall öppet och jag rusade in för att få handlat det jag skulle. Sen bar det av igen och ungefär halvvägs hem slog det mig att jag borde ha frågat efter sommarjobb, well jag sket it.

Och jag vet att ni inte bryr er alls, men det var kul att skriva ändå. So long bitches.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0