Det blir bättre.




Och idag bär det av mot arosfortet för ännu mer knäplågeri! Dock i nyktert tillstånd för en gångs skull.

+ Angående rubriken som passar utmärkt till mina knän så finns det ju ett program på... trean? Som heter "det blir bättre" och handlar om kända personer som berättar om sina dåliga uppväxter. Jag kollade på det bara för att Morgan Alling var med. Han är nämligen min idol, starkare och mer målmedveten kille får man leta länge efter.
FY! På er som missade hans berörande tal.

Kommentarer
Postat av: thomas di leva number one, jossan

har du läst morgan allings självbiografi? om inte, gör de för den är bra den! ;)

2011-04-21 @ 23:22:31
URL: http://josefinwvkarlsson.devote.se
Postat av: lovisa

aj det måste gjort ont...!

2011-04-22 @ 12:20:34
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0