8. -En glad sak.

10 Saker Som Är Sant Om Mig På 10 Dagar

1. -Vem jag är √
2. -Min familj √
3. -När jag var liten √
4. -Saker jag är rädd för √
5. -Ett speciellt minne √
6. -En pinsam sak √
7. -En sorglig sak √
8. -En glad sak
9. -Något jag vill göra om
10. -Mitt favoritcitat

Det här har tagit bra mycket längre tid än 10 dagar men jaja, ni dör inte.
En glad sak, ett glatt minne eller något sådant? Hum...

Ett glatt minne är från när jag och Mari drog upp till min älskade faster i Göteborg för att sova över där en natt och gå på alla olika affärer, liseberg osv. Vi hade sjukt kul långt in på sena natten. Det var nog också 2008. Vi tog kort i en fotoautomat och sket i om vi hade på oss mysbyxor offentligt. Köpte saker på lagerhaus som vi skrattade åt i oändlighet. Jag saknar den varma helgen, då jag och Mari var tighta och det inte fanns ett beskymmer i hela världen.

Där är vi, en Fried-ass med gult hår och en Mari med tandställning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sugen på att vinna en goodiebag med produkter?



http://magotsuku.blogg.se/2011/april/pasktavling-goodiebag.html

2011-04-16 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0