Jennifer Andersson


Nu tänkte jag starta en ny grej. Jag ska skriva om några av mina vänner var det tänkt.
Först ut:
Jennifer Andersson

En super härlig brud som alltid finns där för en.
Har du en fråga som du inte vågar säga till någon annan är ju Jennifer där och kan svara på det.
Hon är en underbar person som alltid går positivt in i livet.
Tre underbara år har jag fått känna dig och det tackar jag ta mig fan för.
Lärorika och fett underbara.
Du finns där när man behöver dig.

Älskar dig, Jennifer <3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Frida hur underbar är inte du egentligen ! jag älskar dig min lilla underbara unge ska du veta. Är riktigt glad att jag fick lära känna dig <3

2010-09-28 @ 12:45:55

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0