Bruden som texten handlar om kommer känna igen sig.

De allra djupaste tankarna jag någonsin haft har du hört.
Du känner mig inifrån och ut, du vet hur jag tänker och vad jag kommer att säga.
Du är den där bästisen jag aldrig hade när jag var liten.
I alla situationer och oavsett tid på dygnet finns du där.
Vi delar glädje och sorg, lycka och tragedier.
När alla andra vänder ryggen till står du där och stöttar.
När kärleken sviker finns du där.
Alla tillfället jag aldrig har vetat vad jag ska göra finns du där
Vi delar många lyckliga minnen tillsammans, något jag hoppas att jag aldrig glömmer.
I tre underbara år har jag känt dig.
Jag är vet att jag inte hade varit den människan jag är idag om jag inte hade träffat dig.


Dem säger att man bara får en livskärlek, gäller det vänskap också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0