Schepeluffarn.

Hej alla som verkligen läser min blogg.
Jag vill bara hälsa ett par saker:
Det var visst ett tag sen jag skrev vad jag gör om dagarna, why? Det är jävligt drygt att läsa.
Jag kom på varför jag var så fruktansvärt trött tidigare i veckan. Försöker ju sluta med mitt sockermissbruk.
Man ska inte göra en kullerbytta baklänges fel, twice. Det gör ont.
Jag saknar känslan av att paddla och cykla. Det var så fruktansvärt längesedan.
Min jacka fyller ett år den 31/11. Det får vi fira.
Idag för ett år sen städade jag mitt rum, det såg ut som nu, fast spegelvänt.
Nu insåg jag att detta är ett av dem tråkigaste inläggen på länge.

Saknar min hyperhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0