peace

Hej.
Jag vill bara sticka in här och säga:
1. Ursäkta för eventuella felstavningar, jag kollar inte så noga just nu.
2. Jag minns inte ens när jag sist hade såhär underbara skor.
3. Festa varje helg i två månader är rätt drygt.
4. Du vet när man står där i badrummet och ska borsta tänderna.
Du vet när man är sådär riktigt jävla trött eller full och tänker att man bara inte orkar tvätta ansiktet och blir riktigt glad över att man inte sminkade sig?
Du vet också när man dagen efter ångrar sig när man kollar sig i spegeln och får panik över de tolv nya finnarna som dykt upp samma dag som skolfotot ska tas? Ja, jag känner igen mig.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0