Fukkin' apel

Under tiden som jag bränner över bilder på skivor, tömmer kameran, laddar över musik och packar så tänkte jag att jag slänger in ett litet inlägg.

Jo, jag kom att tänka på vad jag kommer att sakna med grundskolan.
Först och främst kommer jag sakna dem gångerna jag och Suzrich har åkt in till Falkenberg för att hon skulle spela och jag sitter och pratar med min barndomsbästis, Amme, under tiden hon är där inne.
Jag kommer sakna dem gångerna hela klassen sitter utanför bildsalen och skämtar runt och driver med samma personer, bara för att vi tycker om varandra.
Jag kommer sakna den halvtimmen varje morgon som jag sitter och pratar med Mari om allt mellan himmel och jord.
Jag kommer sakna dem gångerna vi blir uppdelade i grupper och inser att alla kan vara med alla.
En sak jag kommer att sakna är när jag och Kajs kan sitta helt tysta för att sedan göra en airfive, för att vi vet att vi båda har tjuvlyssnat på samma sak och någon har blivit brutalt ägd.
En brud som jag kommer sakna fruktansvärt mycket är Ferran, vi kan sitta och prata om allting som finns för att sedan dra ett perverst skämt och brista ut i brutalt skratt.
Jag kommer sakna då vi går genom skolan och kan hälsa åt höger och åt väster på den ena sjuan som nian.
Och sist men absolut inte minst kommer jag sakna (tro det eller ej) Sebbeow's enormt uttjatade skämt men som på något sätt ändå förgyller min dag.


Så, jag kommer nog fan sakna apel.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du är awesome!

och Apel i våra hjärtan <3

2010-11-26 @ 13:33:49
URL: http://ellenesvensson.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

dom skämten är ju bara så du ska fata ,da



2010-11-26 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0