Ellen Pellen gosigos!


Ursäkta men... GAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!! Jag stör mig något djävulskt på det här.
Sitt logginlägg. Inte sin logginlägg <- låter ju fullkomligt utländskt.
Det var nog dagens irritationsmoment.

Nåväl, som förra inlägget berättade så var jag och gosigos Ellen i Göteborg.
Vi lyckas alltid åka till Göteborg under ösregn, det är tufft (kan man tycka...).
Klicka där och läs hur vi hade det förra gången vettja: [Klickklick]

Insåg att vi hade hittat ett av Göteborgs coolaste smyckesaffärer:

Skulle jag varit rikare skulle det blivit fler.

Kommentarer
Postat av: Laila♥

haft en cool dag? =)

2010-11-02 @ 22:36:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0