Minns du dig?

Tänk om du någon dag vaknar upp och minns absolut ingenting.
Du vill veta vem du var men har verkligen ingen aning.
Du måste utgå från dina saker för att förstå vem du egentligen är.
Hur skulle det gå till? Hur skulle en helt främande människa föreställa sig mig om den bara får se grejor?

Jag gissar på att personen skulle tycka jag var töntig. Patetisk och kreativ.
Kollar dem sedan på kläderna lär den få en jävla chock. Riktigt fula mjukiskläder blandat med slitna jeans och svart.
Skulle nog vara hyfsat svårt att pricka rätt totalt på mig.
Är inte särskilt lik mina grejor.


[Gjorde denna bilden till Henke i Mars]

Kommentarer
Postat av: BEA ♥ Foto, Design & Musik♫☮

Amen hörru, det där var ganska assum skrivet faktiskt. Jaf förstår precis vad du menar :)

2010-11-19 @ 12:18:29
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0