@ Jennifers.


Sitter vid Jennifer's dator, hoppas det inte gör något att jag snodde denna bilden.
Innan när vi skulle fixa musiken så flög det in en liten fågel och hälsade på oss!
Vi trodde den hade skadat sig rejält när den innan flög rakt in i fönstret. Men det var ingen större fara, han kunde ju flyga iväg så småningom.

Fest ikväll som sagt, och i morgon ska jag med på middag vid tolvtiden, lär inte uppdatera fören kvällen innan skolan börjar igen... nog för att lovet har varit drygt men jag är ändå inte sugen på att börja skolan igen. Fast träffa klassen är ju aldrig fel.

[Notera att vi inte ska se ut sådär ikväll.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0