Fescht i Fagered :


Samtidigt som snön som jag vaknade upp bredvid igår långsamt tinar bort i regnet ligger jag här på min säng och har ont lite överallt.
Vi från landet festar stenhårt, i alla fall vi som har äldre syskon.
Sov över hos Suz efteråt, alltid uppskattat. The snake och schlangen.
Första gången jag festa med några av dem igår. Oh so funnie!
Bilden är alltså från några av mina skador jag orsakade mig själv igår, har ett gigantiskt blåmärke på låret också, fint.

Nu ska jag tycka synd om mig själv, lyssna på musik och dricka cola.
Bai.

Kommentarer
Postat av: Sigmundgabrielle

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-07-14 @ 09:53:28
URL: http://sigmundgabrielle.blogetty.com

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0