WOHO!

Mätt, trött, glad, illamående, ont, lycklig... ja.

Ridit. Ja, men inte på Baccus.
Tar det från igår:
Supa, supa, full, skratta, gå, gå, sitta ner, lyssna, skratta, dricka, springa, hoppa, klättra, gå, gå, klappa marsvin, åka bil.
Idag:
Sova, vakna, äta, åka, rida, fika, rida, åka, äta - proppmätt.

Yes, igår hade jag fruktansvärt skoj. Kan bara tacka alla jag hängde med. Speciellt tack till Jennica.

IDAG red vi islandshästar. Jag fick rida Bítíll igen. Men vafan, jag klagar inte. Jag gillar honom han har liksom sin charm.
Men tölta är han tamigfan inte bra på. Trav och passgång i mängder blev det och mina ben dog.
Men som sagt jag gillar det.
Och ja, jag failade mig, igen. Jag skulle hänga upp sadeln på en hög sadelhängare på väggen och så precis innan den var uppe så trillade stigbyglen ner, rakt i min panna. Bula om något.


Har tyvärr inga bilder från varken Fegenfesten eller ridningen. Alla andra har tagit kort, jag har bara filmat. Så en film kommer nog upp.... på fejsbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0