Tonight is the night. The night with a big N.

Well. Jag har egentligen ingenting att säga. Gårkvällen vill jag inte ens prata om. Fast förfesten var ju nice i alla fall.
Hoppas det blir bättre idag. Mer folk och bättre ös.

Kollar på Bella & Tyra Show. Alla säger att dem inte gillar Kissie, att hon är dum i huvudet.
Jag säger inte emot men jag tycker främst synd om henne. Att förstöra sitt liv och bli så... opersonlig. Det är bara tragiskt.

Snart är helgen slut. Eller nej. Det är ett ganska bra tag kvar men ni förstår min tanke.

Jag vet att människor föredrar att se video's och bilder men jag har verkligen ingen lust att göra en video just nu. För just nu sitter jag med gitarren i knät och kollar på Bella & Tyra Show. Ska spela någon låt sen. Och jag har en ny favoritlåt, mest för att jag tycker texten är slående:


'Cause emo is one step below transvestite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här nu:

Namn:
Ska jag minnas dig?

E-postadress:)

URL/Bloggadress alltså det jag måste kolla för att veta att du är seriös:

Kommentaren skriver du här:

Trackback
RSS 2.0